Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum. Ben bu postu naçizane Bi fikrimi sizlere duyurabilmek için açıyorum. Bu ramazanda fitre ve zekatlarımızı SMA hastası bebeklere gönderebilirsek eğer eminim ki çok büyük faydamız dokunacak onlara. Damlaya damlaya göl olur. Hepimiz anneyiz empati kurabiliriz, ailelerinin çaresizliğini hepimiz anlayabiliriz. Burası hayır işi yapılan Bi yer değil tabiki asla öyle düşünmüyorum, şu bebeğe gönderin diye isim de vermem asla, sadece naçizane tavsiyem bu sizlere, postu ne kadar çok insan görürse o kadar iyi olur Bi faydamız dokunur. @adm sabitlerseniz eğer daha çok kişiye ulaşır. Şimdiden teşekkürler hayırlı Ramazanlar💐