Minikbirkalp Kızlar biz aile binasında oturuyoruz ve yan binamız da bizim akrabalar aynı şekilde orası da aile binasi kayınvalidemin amcasının oğlu oturuyor orda da çok samimiyiz onun oğlu covit çıktı ve dün değil evelsi gün bize pide almıştı sepet saldım sepete koydu ekmeği ve dün rahatsızlandı test yapıldı covit çıktı şimdi biz temaslı mı oluyoruz onun dokundugu poşete dokundum 🤨🤨
Klcctugce Minikbirkalp Poşeti atıp ellerinizi yıkadıysanız bir şey olmaz bence, benim alt komşum sebze getiriyor sağolsun bazen bana poşetin tutma yerine dokununca poşeti atıp bir yere dokunmadan ellerimi yıkıyorum. Umarım bir şey olmaz, içinizi ferah tutun ☺️
Duygusuz Minikbirkalp benim eşim pozitif. Bizde aile bşnasındayız allahtan kayınım ve ailesiyle 1 haftadır görüşmüyorduk onlar temaslı degil. Eşim test vermeden bir gün önce pazara gitti ekmek falan aldı bize o zamanda hastaydı 5 gün oldu şimdilik bizde bişey yok İnş olmaz da.korkmayın poşette bişey olmaz
Minikbirkalp homosapiens Ama dokunduğu poşete dokundum böyle olunca temaslı olmuyor mu kafda deli sorular 🤷
Cheddar Minikbirkalp ellerinizi yıkamadıysanız risk var. Siz kimseyle temas etmeyin 10gün ne olur ne olmaz
homosapiens Minikbirkalp temaslisin yazanlar gercekten emin misiniz ya hic mi alisverise gidilmedi en azindan para donuyor elden ele ozmaan ulkede herkes temasli olur bulasir oyle bi sey yok zaten yuzeyden bulas riski cok dusuk
Minikbirkalp Cheddar yok yıkamadım o yüzden ztn ikilemde kaldım 🙄 bebeğim ve eşim dışında kimseyle temasim yok ztn çıkmıyorum evden
Minikbirkalp Gorkeminannesiii sağol cnm teşekkür ederim evdeyim ztn sürekli ıhlamur kaynatıyorum bol limonlu tüketiyorum portakal tüketiyorum bolca C vitamini almaya çalışıyorum 🙄
Minikbirkalp Gorkeminannesiii bugün 3 gün ztn şuanlık birşey yok şükür yok normal hayatına devam modumu düşürmüyorum ztn cnm sadece kafamda soru işaretleri vardı burdan bı bilgi edineyim dedim 😊
Nik_mik_yok Yok canım temaslı değilsiniz. Yanyana gelip ,aynı ortamda bulunmanız gerekir temaslı sayılmak için. Öyle olsaydı korona olanların alışveriş yaptığı marketler, girdiği mağazalar, yürüdüğü yollar heryer karantinaya alınırdı 😁
homosapiens Nik_mik_yok hay ya biri dogru bisey yazmis gercekten bi de temaslisin diyorlar bosuna panik yaptiriyorlar