Sinem16y benim kızım da 1 yaşında. Ben sütümü sağarak veriyorum ve artık iyice azaldı sütüm yetmediği için devam sütlerini denedim hiçbirini içmedi. Aptamil, hip,sma,hero baby, bebelac hiçbirini içmedi. En son sütaşın devam sütünü aldım bir umut içer diye ve içti de. Doktorumuza sordum günlük 250-300 ml içebilir sıkıntı yok dedi. Bununla idare ediyoruz. Biz zaten sadece geceleri içiyoruz. O da 200-300 arasında değişiuor işte sabah uyanana kadar. Bir de kendi sağdığımı da veriyorum. Gece beslenmesini kesmemiz lazım ama kızım buna hazır değil henüz.