Haticekkbkr Arkadaşlar oğlum 1 yaş 16 günlük dün bir tane çilek yedirdim yoğurtla karıştırıp, bugün boynunda Benek benek hafif kızarıklıklar vardı, sanki isilik olmuş gibi. Böyle bi durumla karşılaşan var mı, doktora gitmeli miyiz aceba.
CanselK Haticekkbkr çilek alerjenik bir meyve büyük ihtimal alerji yaptı. Doktorunuzun numarası varsa mesaj atın isterseniz. Eğer isilik gibiyse biraz pişik kremi kullanabilirsin
Alayay Haticekkbkr cnm hiç korkma aynı şey benim başıma da geldi. Çileği yedim ertesi gün bebeğimin yanakları kıpkırmızı oldu korktum . Sonra çilek geldi aklıma . Hemen doktorumuza yazdım resim attım . Kendiliğinden düzelir dedi bioderma atoderm kremini önerdi. 3-4 güne geçti.
Cheddar Haticekkbkr 1 ay gibi bi süre geçsin ara ara deneyin. Eşimde de var kırmızı meyveler yiyemiyor inşallah geçicidir
Alayay Mehmetmetinim alerjik bir meyve olduğu için bebekte döküntüye sebep olabiliyor. Sütten geçtiği için. Bizzat yaşayarak öğrenmiş durumdayım😄