Yakupahmet 5,5 aylıktı ek gıda henüz baslamamıstı, bagırsak iyileşme sürecinde proktokolite cevirdi ve iyileşmesi zaman aldı. kg kaybetti. uzun süre reflor ve tasectan ve cinko surup kullandık. pişik yaraları icin oksi zinc 40’lık, hametan, bactroban, travazol karısım yapıp sürdük sürekli. tahin üstünde biriken yag da cok iyi geliyordu yaralarına. hep suyla yıkayıp tamponlayarak kuruttuk. bazen alt acma örtüsü üzerine hava alsın diye acık bıraktık. iştah yoktu ama hep emzirdim, sıvı kaybı olmaması icin. ek gıda dönemindeyseniz muz havuc püresi iyi gelir. iştahsızlık cok normal ama az az sık sık beslemeye calısın. geciyor hiç merak etmeyin. cok gecmiş olsun.