Ezeltos15 Kuzular galactaco süt artırıcı bitkisel bir damla varmış kullanan varmı ? teendyol da yorumlar da çok bahsediyorlar memnun kalanlarda varmış ama güvenemedim çok
Simge_ Ezeltos15 bestlak galactago ikisini de kullandım. Galactago bi tık daha iyi geldi ama ikisi ne de mükemmel sütümü artırdı diyemiyorum keşke bi çözümü olsa gerçekten
mlkumut Canm ben bestlak kullandım çok iyi tavsiye ederim günde 3 defa 20 damla göğüslerim sütle doluyor
Miskokuluoglununannesi Benım 3 aylık bebegım bastan cok gelmemıstı sustum smdı de mama ıcıyor arada benı emiyor iyice azaldı kullansam duzelır mı bu saatten snra?
GozdemHilal Bestlak kullanıyorum ben , süt içiyorum ballı , bulgur pilavı ve tahin helvası ve su bunlar biraz olsun dolduruyor bunlarin sevdasna doğumdan sonra verdiğim kiloları aldm geri 😁😁
Musabzehra Ezeltos15 3 aylık bebeğim var . Birgün oruç tutuyorum bir gün tutmuyorum. Sütün yetsin diye akşam yatmadan önce ve sahurda suya katip içiyorum . Bana iyi geliyor. Sutumu arttırıyor şükür
Musabzehra Musabzehra Ezeltos15 bestlak damlanın fiyatı 75 di , galactago nün 50. Bestlak daha iyidir büyük ihtimalle
Biyocu Musabzehra galactago da 69 lira..öyle düşünmemek lazım iyi olan pahalı olan değildir bence..bana mesela bestlak iyi gelmedi ama galactago az da olsa farkettirdi