Birprensannesi12 Kizlar oglumun gaz sancisi bitsin diye kolik mama aldim kimse kullanmiyor bu mamakari heralde herkes damlayla çözun bulmaya calisiyor yokmu hic bu mamalardan alan
Damla90 Birprensannesi12 ben gaz damlası be aptamil prosyneo kullanıyorum, previyotikli mama olduğu için oldukça özel bir mama, gaz problemine oldukça faydalı olduğunu düşünüyorum.
Uraz58 Birprensannesi12 aptamil conformil kullanmıştım fakat az bir etki görmüştüm. Şuan smilac kullanıyorum baya azalttı
Htcnrgzl Birprensannesi12 Aptamil prosyneo ve maflor damla bazen biogaia benim bebeğim kolikti üstüne üstün bide fıtığı vardı sürekli bunları kullandım
Birprensannesi12 zeynepzeze bende evolvia ac aldim aptamil corformil üretilmiyo dediler yoksa normal mamamiz aptamildi