endegerlimoglumm 27 günlük bir bebeğim var. D vitamini hep sabah verdim aksatmadan. Doktor sabah tok karnına dedi. Ama bugün sabah unuttum şimdi uyuyor uyaninca versem bişey olurmu? Kendim olsa şüphe etmeden içerim ama bebek olunca bikere daha düşünüyor insan. Bir diğer sorum ise. Ben bazen sütümü veya mamayi verirken isittigim sıcaklık kayboluyor. Hem bebeğim Dura dura içiyor zaman geçiyo süt soguyo. Soğuk olunca korkuyorum usutecek diye. Bazen gidip tekrar isitiyorum. Aradan bazen yarım saat geçiyo. Tekrar ısıtmak zarar verir mi? Yada soğuk olmasi?
Ygz endegerlimoglumm anne sütü bi kere ısıtılınca ikinciye ısıtılmaz canım. Sana soğuk geliyordur. Benm bbeğim bir saatte zar zor iciyordu ben yne ısıtmıyodum. Mamada en fazla 1 saat durabilir ben mamayı icmezse döküyorum direk hic bekletmedm.
endegerlimoglumm Deletedmom324 dediğim gibi en fazla yarım saat oluyo daha fazla bekletmiyorum. Yine de vermemeli miyim
Ygz endegerlimoglumm canım cok asırı soğuk olmuyor sonucta oda sıcaklığında İcebilir. 7ay 5günlüğüz bu zamana kadar hep böyle yaptım☺️ Eğer bekletiyosan kalorifern üstüne koy. Başlarda benimde icim rahat etmiyordu ama hic ısıtmadım bseyde olmadı şükür☺️
Regen endegerlimoglumm d vitaminini verin sorun yok. Mama yada süt ısıtılıp verildikten sonra tekrar ılıtıp verebilirsiniz ama çok zaman geçirmeyin