Ben Temmuz ayında doğum yaptım ve doktorumuz günde bir çay bardağı kadar verebilirsin demişti zaten bebekler okadar hayatta içemiyor ama günde 5 6 çay kaşığı kadar vermiştim doğduğundan beri hala vermeye devam ediyorum dilde pamucaklanma falan hiç bir şey olmadı su verdiğim içinde . Birde bebeklerin midesi ne zaten demeyin koskoca bir gün içinde 5-6 çay kaşığının emin olun hiç bir zararı yok ben doktorumunda tavsiyesiyle hep verdim .