Canım anneler merhaba,
kızım 9 aylık iştahı çok güzeldi 1 aydan fazladır bir gitti tam gitti kaşığı görünce ağlamaya başlıyor sevdiği şeyleride istemiyor elimle veriyorum ağzını kitliyor önüne koyuyorum mıncırıp yere atıyor diş çıkarıyor ondan dedik dişte patlamadı. Sanki yeni doğmuş gibi full mamaya döndük neredeyse bana bi akıl verin lütfen çok üzülüyorum