memonunannesi Anneler, merhaba. Emziriyorum ve bu sabah kalktığımda göğsümde acı ve şişlik vardı. Bu neden olur ve nasıl geçer?
Kk41 memonunannesi Aynı şeyi yaşadım gece sağıyorum sağılmıyor da .Hemen ütüledigim havluyu koydum rahatlattı açıldı tıkanıklık
memonunannesi Kk41 Göğsümü sağdım hatta bebeğimi de emzirdim. Sıcak havlu da koydum ancak hala dokununca şişlik ve acı devam ediyor. Tam olarak sıkıntımı da anlayamadım. 😔