Littlemommm Kızlar kolumda ufak ufak nokta şeklinde kızgın yağ sıçradı kalmaz dedim izi ama yavaş yavaş kırmızı bi renk aldı bir kaç gün geçti üzerinden sizce iz kalmaması için ne kullansam geçer izi ?
Littlemommm Belinaysmom teşekkür ederim canım peki bir kaç gün geçti üzerinden Yıne de etki eder mi bu söylediklerin 🙏🏻🤗
Belinaysmom Littlemommm geçirir diye biliyorum fito krem de yanık izleri için her evde bulunması gereken
cydcvk Littlemommm bulgaristan göçmeni varsa çevrenizde mutlaka vardır onlarda. Mucize bişey bütün yaraları geçiriyor
MutluMommy Littlemommm geçiyor canım düzenli kullan bacağımda sıcak su torbasından yanık vardı kocaman su toplamış vaziyetteydi felaket 5-6 gün sonra bi yandığım söylemişti ondan sonra kullandım geçti gitti
Dehya Skar kremleri kullanabilirsiniz fitokrem contractubex bepantolun de var bi tane boyle kremi eczaneye sorun o sizi yonlendirir
F-Betul Littlemommm Annem kendisi yapıyor ama ben fermente mutfağımdan sipariş etmiştim, trendyolda mağazası var güzeldi.