Benim de kızım bir yaşında. Yanıma çıkarken pankek yapıyorum, muhallebi yapıp a101 den aldığım minik cam kavanozlara koyuyorum. Acıktığında veya eline birşey vermek istediğimde işimi görüyor. Elma, armut gibi şeyleri yeni yeni vermeye başladım hiç dışarıda vermedim çok dağınık yiyor elinde ağzına girecek parça kalınca bütün atıyor.