Mom155 bebeğinizin boyu da uzun maşallah ondan çok belli olmuyordur kilosu çok iyi çünkü nazar değmesin 🧿 mamaya ihtiyacı yok ki bebişin, anne sütü yeterliyse ne güzel ne kadar şanslısınız, kayınvalideniz ne karışıyor anlamıyorum bu insanlarımız niye böyle bizim 🤦🏻♀️ Bu bence sadece bizim ülkede böyledir