Aras05 Merhaba anneler, oğlum 2 ay 12 günlük, yaklaşık 4-5 gündür 5 saniye emip bırakıyor sonra tekrar emiyor sonra tekrar bırakıyor hep bu şekilde emiyor, sebebi nedir sizce, aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba, meme reddi mi yaşıyor
merve0128 Aras05 emzirmeden önce burnunu temizle sonra göğüsün aşırı şişse emmiyorlar biraz yumuşak olması lazım bide böyle dene canım. Benim sütüm stresten azaldı diye 5 dk emip bırakıyor ağzına dolu dolu süt gelmediği için ama ilk zamanlarda ben hep böyle emzirdim sorun yaşamadım canım
Aras05 merve0128 Evet göğüslerim genelde şişken emziriyorum, bunun etkisinin olucağını hiç düşünmemiştim. Önce biraz sağıp dediğiniz gibi yumuşakken emzirmeyi denicem, teşekkür ederim tavsiyeniz için🙏🙏🙏