Kızlar bebeğim 20 aylık artık sütten kesmek istiyorum bugün baya niyetliyim hiç emzirmiycem kaç günde süt tamamen gider. Oruç tutuyorum zaten bişey yiyip icmdigim için süt üretimi daha az olur . Daha kolay geri çekilir diye düşünüyorum . Sizce erken mi 20 ay kesmek için? Beni çok yıpratti artık istemiyorum emzirmek