İyi günler güzel anneler. Sizin deneyimlerinize ihriyaçım var. Bebegim cok sakin ve geceleri en fazla 2 kez kalkardı. Ama artık 3-4 kez uyanıyor altı temiz, karnı tok, ama mız mız bir şekilde ağlıyor hatta uyumak istemiyor.Hatta sahurda bizimle oturuyor bildiğiniz. Daha hiç dişi çıkmadı damağında da belirti yok. Acaba neden böyle? Aynı durumu yaşayan oldu mu? Yorumlarınız benim için çok değerli, simdiden tesekkrler.