Sevgili Anneler günaydın 🌸 bebegimin vajina bölgesinde kızarıklık var kesik kesik gibi ilk olrak pişik sanmıstık ama degil galiba kesik kesik duruyor basına gelen varmı yada bezden mi acaba bezi sevmems olablr mi dicem ama 1 yasına girdi nasip olursa simdiye kadar bisey yoktu