H12345 benim diş yapım onda da var ben de olduğu için beklediğim bir şeydi, yani sonradan kapanmayacak belli et var dişleri arasında. Doktoru da onayladı ayrı olacak dişlerinin ortası tel takılır dedi biraz büyüsün diş hekimine götürürüm. Yalnız eti kesiyorlar mı onu bilmiyorum