Hum34 benim burnum yılda belki 20-30 kes koku almaz bugunde almıyor mesela test mi yaptırayım. Burnum tıkalı olsun kışın sabahları hep böyle koku almıyorum. Sinüzitüm var bide faranjitim var tatta çok gidiyor. Baş ağrımda sürekli oluyor. Koku tat almamaya başlayıp geçmeyince zaten anlamıştık ama ondan önce zaten arkadasına gecti korona testi yaptı pozitif çıktı. Bu koku kaybı hemen olmuyor. Korona oldugunuzda anlarsınız.ilk üç beş gün grip oldugunuzu düşünüyorsunuz bir çok kişide bu böyle anlaşılmıyor. Eşimde koku kaybı iki gün olmuştu bu benim ayda on defa başıma gelir. Benim koku kaybı gittiğinde iki gün sonra arkadasındada gitti test yaptırdı pozitif o zaman bende koronayım öyleyse dedim. Ve eşimde korona bileyse 3-4gğn sürdü bitti. Şimdi aşılanan yaşlılar oluyor onlarda hiç bir belirti yok. Akrabamız korona haberi yok evdeki yakını test yapınca bunada yapıyorlar koronaymış ne öksürük ne baş agrısı ne grip adına bir belirti. Herkes korona olacak çember daraldı. Fark edilmiyor. Hele ilk üç beş günlük süreçte normal griple karıştırılıyor. Siz önleminizi alın inşallah başınıza gelmez. Biz bir senedir korona olmadık bu ay olduk.İyiyseniz yaşınız yoksa düzenli ilaç kullanmıyorsanız verdikleri ilaçları kullanmayın agrı kesicileri alın verdikleri ilaçlar gençleri biraz yataga düşürüyor. İlaç kullanan 5arkadasım hepsi 30yas civarı sigara alkol almadıkları halde ilaç içenler kötü oldu. Sigara kullanan vardı koronası geçti ona ragmen öksürüğü iki ay daha sürdü. Sigara içmiyor düzenli ilaç almıyor yasınız genç kilonuz çok yoksa günde 8-10ilaçla halsizlik değilken bile halsiz kalıp daha çok hasta oluyorsunuz. Size tavsiyem üç kat maske takın hiç evden dışarı çıkmayın korona olmakla olmamak şans işi artık. Bu vakalarla iki ay sonra herkes korona olur.