Kızlar merhaba oğlum 2 gün önce 1 yaş aşısı oldu. Aşı yeri kızarık bunun normal olduğunu söylemişti hemşire ama aynı zamanda sert ve orası sıcak. Normal mi acaba. İlk kez aşı yerinde böyle birler oldu. Daha öncekilerin izi bile kalmadı. Doktorumuza da yazdım ama ondan cevap gelene kadar sizden de sorayım dedim 🤭