kızlar eşimin yaklaşık bir yıldır kasık özel bölge ve oralara yakın yerlerinde et beni çıkıyor. Ve çoklar yani. Bi sönüyorlar bi şişiyorlar. Doktora gittik krem veriyor oda bi ise yaramıyor. Yakarlarsa yaktırcaz son çare. Bide et beni yetmezmiş gibi simdide kabuk gibi yara oldu etrafı. Niye böyle oluyo Eşi böyle bi durum yaşayan varmı. Yargılamadan lütfen.