Defne_Ceylan Merhaba annişler benim bebeğim 5 ay 7 günlük sol gözünde kayma var gibi geldi eşim yok abartma diyor bunu yaşayan var mı birde idrarı çok pis kokmaya başladı çok sarı rengi iltihap olmuş ola bilir mi acaba?
leynanin_pembemantosuu Defne_Ceylan enfeksiyon kapmış olabilir doktora götürün tahlil verin göz kayması çoğu bebekte olabilirmiş göz muanesine götürmedinizmi ilk 6 ayda kontrole gitmesi gerekiyor bende bebeğimi 5 aylıkken götürdüm gözde biraz kayma var geçer dedi 1 yaşında tekrar gel kontrol ederiz dedi şuan 7 buçuk aylık oğlum çişi çok kötü kokuyor dokyora götürdüm 3 gün öncr test verdik temiz çıktı ek gıdadan ve bezini fazla tutarsın dolsun diye kokar dedi
Balperisi Defne_Ceylan kızımda da hafif kayma vardı göz doktoruna götürdük burun yapısıyla alakalı aslında kayma yok sadece size öyle geliyor dedi göz doktoruna götürüp kontrol ettirin içiniz rahat olsun ☺️ İdrar yolu enfeksiyonu olabilir ilerlemeden doktora götürmelisiniz
Defne_Ceylan leynanin_pembemantosuu göz için 3. Ayda gitmiştik bi sıkıntı yok demişti doktorumuz bir kaç gündür böyle sanki gözü haftaya kontrole gideceğiz doktora söyliyeyim idrar testini bezini çok sık değiştiriyorum bana kızıyor eşim çok az hemen değiştiriyorsun diye bilmiyorum ki neden oldu