Merhaba kızlar
2019 ocakta sezaryen ile doğum yaptım. Bu arada hamileliğin çok ağır geçti ve ben minyon tipli biriyim buna rağmen karnım hem çok şişti hem de gerildi.
Şimdi ise özellikle göbek deliğine parmağımın ucuyla hafif vurduğum zaman içinde sızıya benzer rahatsızlık hissi oluşuyor. Sizde de var mı böyle bir durum? Doktora gidicem ama önce buraya danışmak istedim.
Herkese güzel günler dilerim 🌹