Annebebek58 Kizlar bugun firinin icini silmeyi dusunuyorum 4 5 kullanimdir silmiyorum ici resmen leş icinde Sizin bildiginiz kiri yagi cabuk cozen bi yontem var mi acaba ?
Sevgilimmm Annebebek58 highgenic fırın aspiratör temizleyici var çok memnunum. Başka alanlarda da kullanıyorum çok güzel yağ cikariyo
Burcinisp Valla ben kimyasal kullanmıyorum. En yüksek dereceyi açıp fırını ısıtıyorum. Sonra siliyorum
Asafeymeninannesi Annebebek58 Fırını ısıttıktan sonra asperox sıkın. Bu işlem yağın daha çabuk çözülmesini sağlayacaktır
birbenbirbebegim Annebebek58 Kimyasal kullanmak istemiyorsanız fırın içine giren bir kabın içine sirke ve limon sıkıp 10-15 dk kadar düşük bir ayarda çalıştırın. Sonra bir bezle silin ben öyle yapıyorum. Ama dikkat edin kolunuz fırına değmesin başıma geldi 😃
Merveceylan Annebebek58 Domol var canım. Rossmanda satılıyor. Sıkıp bekliyorsun sonra duralıp kurula cillop gibi mis oluyor. Bir de şimdi asperox aldım onu da deneyeceğim çıkarmadığı kir yokmuş onu da alabilirsin ikisi de çok ucuz 11 TL civarı.