Deletedmom115 Dadasefe Ben bunları tek tek aldım merak ettim nasıl diye oğluma vermeden önce kendim yedim ve bir daha olmadım oğluma da vermedim elmalı diyor elma harici her şey tadıyor ayrıca meyve püresi ve sebze püresi sende yapabilirsin
Sibelll Dadasefe ben 1 defa aldım Bebeğim saatlerce uyudu bence onların içinde başka bir şeyler var.Kavanoz maması kendim yapıyorum acil durumlar için.
Dadasefe Deletedmom115 tabiki yapabilirm de dışarı giderken falan acil durumlar için almak istiyorum ama sağlıklı mı hakkında birleyler çıkmışmı onu merak ediyorum
Gecesmom Ben hero baby kullanmıyorum içeriklerine bakmıştım mesela elmalı diyor ama içinde limon havuç nişasta vb herşey var. Bu yüzden hipp kullanıyorum dışarıda mecburen. Ama onu bile vermek istemiyorum tamam organik tamam içeriği temiz doktorumuz önerdi ama geçen gün elma püresinin arkasına bakarken besin değeri tablosunda doymuş yağ gördüm. İçerisinde sadece elma olan birşeyin doymuş yağ içermesi insanı düşündürüyor.. bununla ilgili hipp ile görüşeceğim