reisbaby 7.aylık bebeğim nerdeyse 8ay olacak yüzüstü durmayı hiç sevmiyor ,yani emeklemedi de henüz ..desteksiz de oturmaya başladık ama çok da değil yinede düşebiliyor 😊 Bay bay falan yapmıyor gel geli sanki yapıyo gibi 😊 2dişimiz çıktı çıkmadan önce iştahı gayet iyiydi ek gıdalarımıza güzel bi başlangıç yapmıştık yemesi güzeldi ama diş çıktı çıkalı hiç bişey yemez istemez oldu normal mi acaba 😢