Bebeğim şuan 8buçuk aylık. Neredeyse her uykudan önce çok ağlıyor. Uyutmak için her yolu deniyorum. Battaniyede sallanarak uyumaya alıştı onu da bıraktıramadım. Nasıl bıraktırabilirim. Kimi zaman battaniyede sallanmak bile istemiyor, ağlıyor. Neden bir bebek uykusuz olduğu halde bu kadar zor uyur ve hep ağlar ki 😔 uyuttuğumda da 40-45 dk geçmeden uyanıyor gece uykusunda da sürekli uyanıyor. Bebeği böyle olan var mı? Düzelir mi bu durum ne zaman düzelir? Lütfen dua eder misiniz psikolojik olarak çok yıprandım