Mutluyuva reddetmiyor canım emmeyi bilmiyor. Benimki de öyleydi belki bir saat bir buçuk saat sabırla vermeye tutturmaya uğraştım çok şükür öğrendi tuttu. Ebe demişti her bebek emer çünkü bebekler doğduklarında emme refleksi ile doğarlar fakat yine de bu refleksi oturtması için öğrenmesi tatması gerekiyor demişti. Ben iki hafta kadar uğraştım ama oldu şükürler olsun sabret bak olacak mutlaka ama biberon verme aç kalmaması için kaşıkla besleyebilirsin