Ah kızlar 🤦🏻♀️ Günlerdir geçmeyen bir kabız problemimiz var. Zeytinyağı içirdim, masaj denedim, kayısı püresi yapıp yedirdim asla geçmiyor. Kakası geldiği zaman o kadar ağlıyor ki ağrı yapıyor belli mosmor oluyor 5 dk sonra sakinleşiyor sanırım geçiyor. Ne yapsam daha bilmiyorum. Fitil kullanacağım sanırım onu da doktorumuz pek tavsiye etmiyor. Sizin fikriniz var mı ? Çözüm önerileriniz nelerdir ? 😥