Günaydın Hanımlar,
Benim kızım 51 günlük. Iki Kulağında ön birde arka tarafında ve kaşların orda baya kuruluk var dökülüyor gibi. Almanya’da bende Neurodermitis teşhis konuldu. Türkçeside Nörodermatit. Sitresli olduğum zaman belirli bir yerler kaşınıyor..Dermatologa götürecegim. Benim sorum şu.. Sizin bebeğiniz dede varmi yoksa olmuşmuydu? Doktora götürdünüzmü? Başka ne olabilir?

https://resimyukle.link/i/IqToP