Arkadaşlar merhaba, kızım 1 yaşına girdi ve bebelac gold kullanıyoruz. 3 numaraya geçişte bebekleriniz zorlandı mı? Tadında farklılıklar var mı acaba? Kızım mamayı zor sevdi ve şimdide diş çıkarıyor sadece mama içmek istiyor. O yüzden mamayı da reddederse diye endişeliyim. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.