Evet kizim 14 aylik oldu her yolu denedim tok yatirdim yatmadan önce 2 saat bisey vermeden yatirdim sallamadim salladim emzirmedim emzirdim vs hic bir yol ise yaramadi kizim 30 dk bi sabaha abartmıyorum 20 kere kalkiyordu fazlasıyla artik iyice vücudum iflas etme noktasına gelmisti sinirlerim yiprandi denemediğim yol kalmamisti mübarek ramazan günü aklima dua geldi yer gök dua uzerinedir dedim herseyin duasi var belki bununda çözümü vardir diyerek araştırdım inşirah süresini buldum inanarak içten 3 kere okudum kizimi sallarken sonra diger dualari okuyup ya Şafi ismini zikrettim ve 2 gündür geceleri uyuyamayan kizim uyuyor cok şükür ama kalkmiyormu kalkiyor 3 kez kalkti dun gece bu bile benim için mucize oldu yani cok şükür inanmayanlar olabilir ama belki ben gibi birine daha faydam olur diyerek paylaşmak istedim uykusuzluk cok zor herkese hayirli Ramazanlar 😇