Ek gidaya geçinceye kadar bnm kizimda oyleydi ek gidaya gectik yine sorun oldu dr ilac yazdi onu kullandık epey bi normale döndü sonra yine sorun olmaya basladi dr yine aynı ilaca devam etti 3 hafta kullandık dr bu sefer krem yazdı dr ’la baş edemedik poposuna siringayla zeytinyagi sıktım ondan sonra cok sukur normale döndü 😌