Mihranimmm Bir şey yediremiyorum, aynı durumda olanlar var mı? Nasil atlattiniz bu süreci, deli olacağım
BalkizimBaloglum2 Mihranimmm yemiyor bizimde cok nadir 14 aylik olucak zorlamayin teklif edin yemiyorsa kaldırın iyice acikirsa belki ozaman azda olsa yiyor
SeverusSnape Mihranimmm 13 ve 14. aylarda kızımda da ek gıda reddi olmuştu. 2-3 kaşık çorba içmesine bile seviniyordum. Sadece emmek istiyordu. Bu süreçte normal, ısrar etmemelisiniz. Sevdiği şeylere ağırlık verin. Öğün aralarını uzatın.