YelizDmr Si_se_ta_be kaynattığınızda kesilmiş diyorsunuz tüketilmez yoğurtta olmaz en iyisi lor yapın böreklere koyarsınız kendiniz tüketirsiniz
Yavrusununannesiii Si_se_ta_be pastörize olmamış hiç bisey yenmez zehirlemeye kdr gider yoğurdun ekşimişi yeniyor ama sütün asla
Gunsss Si_se_ta_be içine ilaç falan koyuyorlar ondan bence ya benşmde pişiyor birazını yoğurt yapıyorum kalanı tatlı falan yapayım diye dolaba koyuyorum ertesi güne bozuluyor 🤦♀️
Gunsss Si_se_ta_be hemen kesilmesin bozulmasın diye öyle duymuştum birde sulandırıyorlar tabi çoğalsın diye hepsi birbirine karışıyor
Gunsss Si_se_ta_be tanıdığınız biriyse bilemem ama mahalleleri gezen sütçüler bunalrı yapıyor maalesef..
Papatyaseverr Si_se_ta_be Genelde ben sütçüfen günlük taze alıyorum bugün yap der bana bir kere yapmadım krema gibi olmuştu çöp olmustu
Si_se_ta_be Papatyaseverr Annem 1 gün dolapta kalsa birşey olmaz demişti geçen de aldım 2kilo dolaba koydum ertesi gün kaynattım bozulmadı bu niye böyle oldu bilemedim sanırım ılık koymuşum ondan soğuması gerekiyormus.
Si_se_ta_be Muverrih Yok canım taze sağılmış süttü ılık tı hatta benim hatam onu ılık koymammış dolaba tamamen soğumasını beklemeliymişim yada alır almaz kaynatıp koysaydım bozulmazdı 🤦♀️