Cansusucu üzülmeyin Rabbim onun iznini veriyor zaten ama benim de olmadı tutmadığım gün geldi sonrasında tekrar başladım aralıklı tutarım diye baktım tutunca da oluyor stresten olmadı herhalde başta o yüzden ara ara denemenizi ve iftardan sahura kadar sağlıklı ve bol beslenmenizi tavsiye ederim hiç olmuyorsa bişey diyemem ama aralıklı tutarak da hem bebeğinizi doyurup hem Ramazanı yaşamış olursunuz 🤗