Hifamihrimah Bende kızım ağladıkça onu pispisliyor kendimde ağlıyordum huni güzel fikir bı ara evde öyle gezdim şimdi 9 aylık ama uyku sorunu kaldı sürekli sallanarak uyuyor
Prenssmusta Browni benimki memeyle de savaş halinde,stres altında hayatta emmez daha sinirlenir.altını açıyorum öyle sakinliyor bazen,dene derim canım 🙄baya bi 10dk açık bırakıyorum artık iyice yatışsın diye,40takla attırıyorlar ya resmen😖
Browni Prenssmusta ay açmaz olur muyum sevinçten dört köşe oluyor yavrucak birde benimki giyinmeyi hiç sevmiyor kıyameti kopartıyor ya 😢😢😢
AlpBeyinAnasi Browni yeni 3 aylık olduk, tetikteyim ben de acaba ne zaman başlayacak o korkunç 4. ay atağı diye 😂
Daphnemom Browni evet öyle yapıyoruz slinge yüzü dışarı bakacak şekilde oturtuyoruz öyle izliyo bu sefer de bel ağrıyo ama 😁😁
Ezmiraninannesi Saradoga merhaba birsey sorucam eger erken dogduysa hangi haftadan hesaplamak lazim dogdugu haftadanmi
Saradoga Ezmiraninannesi doğduğu haftadan itibaren 40 a tamamlamak lazım eğer 38 haftalık doğduysa 2 hafta eksik hesaplamak gerekiyor
yavrukussss Browni bence atak bı değişik oluyo bebekler atakta sanki biyerleri ağrıyor gibi ağlıyorlar susmuyorlar ne yapmak istedikleri belli olmuyor😘
Hifamihrimah Ben birde kehribar kolye aldım çok şükür sakinleşti biraz valla ne dense hazır yapacak durumdayız😥her bebek farklı ama genellikle sıkıntıları yakın birbirine annelik güzel herşeye rağmen