Li-La Kızlar sezeryan olalı 2 ay bitti ve hâlâ kanamam devam ediyor bu normal mi ben anlayamadım ? Emziriyorsan olur dedi dr ne yani emzirdiğim süre boyunca böyle mi olacak bilgisi olan var mı ?
mutlukalp21 Li-La canm ben normal doğum yaptım 2 ay 20 25 gün sürdü 3.ayimizdayiz kesildi 1 haftadır gene olur mu bilmem doktor emzirirken olur normal dedi
mutlukalp21 Li-La Valla en parça falan unuttular heralde diye gittim ağrı sızım da yoktu gerçi ama doktor kimi kadının hiç kanaması olmaz emzirirken kimi de hep kanaması olur dedj inşallah biter çok rahatsız edici bir durum. Bide çokta gitmiyor ped taksan öyle takmadan öyle
Ulasdemir Bende sezeryan doğum yaptım Benim bir ay sürdüm sürmedi kanamam ama ardından on gün sonra hastalandım herkesin bünyesi bir olmuyor bebeğim 7 aylık hala emziriyorum her ay düzenli regl oluyorum kimi insan ilk bir yıl düzensiz olurmuş