Arkadaşlar selam , bir hafta önce bende başladı belirtiler pazartesi test verdim negatif olduğumu öğrendim, 2.5 aylık oğlum dün ateşlenmeye başladı 38 i gördük en yüksek ateş düşürücü ile düştü ama korkuyorum çok. Burnu tıkalı sürekli açıp emziyorum
Bebeği bu ay da olup atlatanlar , kaç gün sürdü ateşiniz yavrunuz kaç günde niyileşti ?