mutlukalp21 Kızlar bebeğim 2. Ay asilarinda sonra sabahında emzirdikten sonra gaz çıkarırken sarı renkli kustu. Bu ay 3. Ayda rota olduk şimdi tekrar sarı kustu başına böyle bir durum gelen varmı normalmi böyle kusmugunda sarı olması
Goknil Benimde bebeğim sarı kusmustu resmen boya kustu dedim. Ve dr a sorduğumda normal sikinti yok demişti. Ama takipte kalın devamli olursa göstermeniz gereken bi durum olabilir. Bizde bi kere olmustu.