Black8 Biz 14 günlük olduk, uykuya zor dalıyor, sürekli ağzıyla aranıyor, sizde ne gibi sıkıntılar var arkadaşlar, ben gece uyanmasından çok yoruluyorum, ilk çocuğum, sanırım biraz zor geldi bebek 🤦🏻♀️
SuPerisiiii Black8 geçiyor canım geçiyor. Kızımı ilk kucağıma verdiklerinde ödüm kopmuştu ondan. Öyle küçüktü ki çünkü. Allahım nasıl büyüyecek diyordum. Şimdi 4 buçuk aylığız şimdi de şikayet eder oldum bile bazı huylarından. Ama bin şükür bu günlerimize. Allah’ın bize verdiği ne güzel bi hediye. Sürekli kendine de bebeğine de dua oku canım. Ve bol bol sarıl kokla. Çünkü o günler öyle hızlı geçiyor ki inan.. 😊
Mum Black8 Haklısınız çok yorucu, çok özverili bir dönem ama o size o kadar muhtac ki. İlk kırk gün hala anne karnında zannedermıs kendını o yuzden sıreklı kucak istiyorlar ve emmek istiyorlar. Maximum iki saatte bir emzirin ki şekeri düşmesin. Ve en önemlisi her uyudugunda sizde dinlenin. Öyle bir geçiyorki zaman anlamıyorsunuz bir de her anını fotograflayın 🤗
Ahimess07 Black8 zamanla düzelecektir herkes böyleydi ve sizin gibi düşünüyordu emin olun. Kendim de öyleydim şimdi kızım 10 aylık oldu bile zaman hızlı akıyor bol bol sabır ve dua her şeyin ilacıdır ☺️
Cheddar Black8 geçiyo geçiyor merak etme bende hiç o günleri özleyeceğimi bilmezdim ama özleniyor bile 🙈😅 bol bol kokla süt kokuluyu
Kkbraaa Black8 ah canım ne zor günlerdi. Hiç uyumazdi, hep memede kalmak isterdi, yerine koyduğum gibi uyanirdi. Gece gündüz uykusuz geçirmiştim o günleri. Ama geçiyor, ben de inanmazdım ama geçti. Şuan sana çok ihtiyaç duyuyor, güven duymak istiyor. İnan bana tek sebebi bu. Bol bol kokla kucakla emzir
Black8 Cheddar SuPerisiiii Mum Ahimess07 Çok teşekkür ederim yorumlarınız için, bebeğime baktığımda üzülüyorum böyle düşündüğüm için ama hayatım bitmiş gibi hissediyorum bir anda tamamen tüm düzenim değişti, eşimle eskisi gibi rahat değiliz, böyle tabi bebek büyütmek ama ağır geldi sanırım…
yusufuras Black8 bizde 11 günlük olduk bugün. Bugünlerde gaz olmaz diyor doktorlar ama bebebim dünden beri çok huzursuz. Bacaklarını kendine çekiyor kasıyor kendini. Deliksiz uyumuyor. Napıcam bilemiyorum. Üşüttüm mü yoksa yediklerim mi dokunuyor anlamadım
Black8 yusufuras evet aynı şekilde bir anda ayaklarını karnına çekerek acı içinde bağırıyor, deliksiz uyumasını öyle çok diliyorum ki Allahtan ama daha çok küçükmüş şuan hiç uyanmadan uyuyamazmış 😔
Black8 Kkbraaa evet anlattığınız gibi şuan, yerine koyduğum gibi bağırıyor, tok olmasına rağmen hep memede kalmak istiyor, ben eski günlerimi özlüyorum, bebeğim bana muhtaç, nasıl işin içinden çıkacağımı bilemiyorum… Sanırım biraz depresyon hali de var üzerimde.