Myslkya-16 5 aylık olana kadar hiç sevmezdi kızım. Bu çocuk asla dönmez, emeklemez diyordum 🤣 5 aylıkken birde kendi kendine yüzüstü döndü. Ilk günler yine hep ağlıyordu ,dönüyordu ağlayıp kendini sırtüstü döndürmemizi istiyordu . Sırtüstü dönmeyi de öğrenince yüzüstü yatmayı çok sevdi. Oynarken hep o pozisyonda oynadi uzun süre. Bu sefer de oturmak istemedi .ben oturtuyuyum, o yatip oynuyordu. Onu da çözdük çok şükür 😁 korkma zamanı gelince yaoiyor