Kızlar tecrübeli bilen anneler bi bakın nolur ya. Bebegim bu gece 1 den 7 ye kadar uyumuş. Az önce agladı uyandı. Bizimde cenaze vardı dedem vefat etti üc gündür aşırı yorgundum. Uyanıp onu hic uyandırmamışım. Gerçi normalde uyandırmuyorum uykusundan fix 4 saatte bir kendi uyanıyordu ama. Bu seferki süre cok uzun geldi bana. Vicdan azabı çekiyorum valla. Bişey olcagınsan degilde. Bu çocuk acıktıgınıdamı bilmiyor. Yoksa kendini mi uyandıramıyor bi süre aç kaldıktan sonea😔😔 gece çok güzel yedirdim yatırdım altını alıpta. Konforunu sagladim güzelce ama ne biliyim.