40 çıkana kadar bazı gecelerde bana üşüme gelir ve titrerdim dişlerim birbirine vururdu ve göğüs kafesim su içinde kalırdı o zamanlar post açıp sorduğumda lohusa teri olduğunu öğrenmiştim. Ama bu gece 3 kez üst değiştirdim yine bir terleme üşüme hala üşüyorum bebeğim 8 aylık sezaryen ile doğmuştu. Bu neden dolayı olur normal mi ? Eğer değilse hangi bölüm doktoruna gitmem gerekli, anlamadım ? Korona mı oldum desem ateşim yok ama üşüyorum 🤦🏻♀️