Ah yazıyı görünce anılarım canlandı benımde kızım öyleydi hatta bı kere o kadar süt kaçmıştı kı çocuk mosmor oldu apar topar koştuk hastaneye şükür bişey yoktu bende emzirmeye korkmuştum bi ara sağıp verdim oda meme reddi yapar diye mecbur bıraktım ben tek çözümü kafasını dik tutmakta buldum kucağıma yan koyup oturtur gibi baya dik tutarak emzirerek aştık şükür allah kolaylık size de