Tuqba54 rop muayenesi prametureler icin.goz muayenesi ise sadece ısıkla bir aletle bakılıyor
Biz 4 aylıkken olduk. Kucagımdaydı. Bir ısık tuttu gayet iyi birdahaki kontrolunu 1buxuk yasında yaparız dedi bukadar.
Kendi cocuk doktoruda bi aletle baktı gozune oda normal buldu. Bendede astigmat vardı eskiden ama bebegimde birsey cıkmadı şuanlık.