Ssssraa 21 aylık , başlarda rahatsız edici bir koky vardı evet ama bugün aşşırı bir artış olmuş bildiğiniz iltihap gibi çürük gibi kokuyor. Baktığımda dişlerinde çürük görünmüyor tabii detaylı bakamadım. Ne olabilir yaşayan var mı, doktora götürmeli miyim?
AsyaninAnnesiiii Ssssraa bence götürmen de fayda var çok yoğunsa belki başka bi sebebi vardır. En azından için rahatlar.
eslemsiii Ssssraa bir Dr sayfasında görmüştüm 2 yaşındaki bir bebeği bu tarz şikayetlerden dolayı doktora getirmişler bi kaç gün önce yediği balığın kılçığı bademciğine batmış ondan koku geliyormuş. bebeklerde olur mu bilmiyorum ama bademcik taşıda çok kötü koku yapıyor
aselrigel Ssssraa Çürük gibi ağız kokusunun olması bir çok hastalığın işaretidir doktora götürmeniz gerek hemde en kısa zamanda
Synmannesi Vitamin eksikliği olabilir su az içmiş olabilir apse olmuş olabilir aç olabilir ağız içi yara olabilir soğuk almış olabilir
Ssssraa eslemsiii aa gerçekten mi🤭 mühim bir konu öyleyse en yakın zamanda götüreyim. Diş temizliğiyle alakalı bir durumdur sanıyordum aslında ama çok daha farklı sebepler olabiliyormuş
eslemsiii Ssssraa önemli tabi ne olur ne olmaz bi muayene ettirin. Birde kuzenim 3-4 yaşlarındayken çook kötü bi kokudan kızı sevemezdik yanına yaklaşamazdık bu uzun bi süre böyle devam etti doktora gittiler bişey yok demiş doktor sonra kız şiddetli hapşırmış ve burnundan küflenmiş çivi çıkmış yengem falan şok olmuştuk biz bilemedik ama doktor nasıl anlamaz diye 🤦🏻♀️Allah korusun böyle bişeyde olabilir