Saadetberil Merhaba sevgili anneler kızım 2ay 19 günlük .ilk çocuğum .bayramda 3aylık olacak . elbise giydirmek istiyorum . bazı yerlerde 1yaşına yaklaşırken giydirin yazıyor. siz ne yaptınız
Siem23 Saadetberil 8 aylık kızım 3 aylık olduğundan beri nerdeyse her gün giydiriyorum elbiseyle bir sıkıntısını görmedim
Zumrakus21 Saadetberil erkek bebek için okumuştum bende ama benimde 2 aylık kızım var bende giydiriyorum elbise bi sorun yok insaAllahda olmaz
Fermanimmm Saadetberil valla ben oğluma dogdugu günden beri giydiriyorum ne gibi bir sakıncası olabilir ki ne doktorumuz ne ebemizi kac defa kontrole gittiğimde giydirdim hiçte giydirme etme demedi 😅
Emir123ali Fermanimmm bende oğluma giydiriyorum acaba ne olarak sıkıntı olur merak ettim şimdi araştırmam lazım
Dk16 Saadetberil bir sorun olmaz ama ben mesela hiç giydiremedim çünkü kızım hemen pişik oluyordu dar olduğu için
Tuba Saadetberil Doğduğundan beri hep giydiririm 🤷🏼♀️ Eve gelince çıkartıyorum genelde, bi dışarıda giyiyorlar.