2,5 aylik bebegim var ve bugun covid testim pozitif cikti, ilaclari kullanmaya basladim. Malesef 1 hafta boyunca emziremicem, buzluktaki sutlerimi bir mama bir anne sutu olarak vermeyi planliyorum. Emzirmeye geri dondugumde sikinti yasar miyim? Ayni deneyimi yasayan var mi?